הבעל, שחשב שהזוגיות שלו עם אשתו מושלמת, התגאה במיוחד בתבשילים ובניחוחות שעולים מהסירים בזמן הבישול שלה.
למעשה, גאוותו הייתה כה רבה והוא הזמין מכרים וחברים כדי להתענג על תבשיליה.
2 צפייה בגלריה
"אין מי שידאג לו חוץ ממני"
"אין מי שידאג לו חוץ ממני"
"אין מי שידאג לו חוץ ממני"
(צילום המחשה: shutterstock)
עם זאת, כשהחלה האישה לבשל בכמויות חריגות, התעורר חשדו כי משהו אינו כשורה, מה שהוביל לגילוי שטלטל את חייו.
חייהם של השניים התנהלו על מי מנוחות עד שהגבר הבחין לאחרונה כי האישה מנתקת שיחות טלפון בכל פעם שהוא חוזר הביתה. כששאל אותה מדוע זה קורה, הוא נענה כי היא משוחחת עם דודתה החולה ושצריכה לעזור לבני משפחתה. היא סיפרה עוד כי היא מכינה עבורה מדי יום סירים עם מאכלים ונוסעת אליה.
אלא שהבעל הבחין כי בזמן האחרון אשתו רזתה מאוד, החלה להקפיד על איפור ושמה דגש מיוחד על המראה החיצוני שלה. הוא הרגיש כי משהו שונה בה ושאל אותה ישירות אם היא בוגדת בו.
קראו גם:
בתגובה היא החלה לבכות, הכחישה נמרצות ואמרה לו: "מה פתאום, אתה הנשמה והעיניים שלי. אני אוהבת רק אותך ונאמנה רק לך. בחיים לא אבגוד בך. איך אתה יכול לחשוב דבר כזה? אני ממש פגועה ממך".
הבעל הקשה עליה, חזר שוב לשיחות הטלפון ושאל: "אז למה את מנתקת שיחות כשאת רואה אותי בזווית העין?". הפעם הייתה לה גרסה חדשה: "כי אני עושה לך כבוד. אני אוהבת לתת לך יחס של מלך. כשאתה מגיע, אני רואה רק אותך מול העיניים ולא רוצה להתייחס לאנשים אחרים. אתה הכי חשוב ולכן אני מנתקת מיד".
2 צפייה בגלריה
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
(צילום: יח"צ)
למרות דברי ההרגעה, המשיך הבעל להרגיש כי משהו אינו כשורה והחליט לפנות לחוקר הפרטי שמעון דעי. בין היתר, הוא לא הבין מדוע האישה דורשת ממנו להגדיל את כמויות האוכל שהוא מביא הביתה והבחין כי היא מבשלת הרבה יותר מבדרך כלל.
כששאל אותה למה היא צריכה להכין כאלו כמויות גדולות של מזון, היא השיבה: "דודתי הערירית חולה. אני עוזרת לה בבישולים".
הבעל לא השתכנע ונתן הוראה להתחיל את המעקב. ואכן, החוקר הפרטי עקב אחרי האישה עם הסלים והסירים וגילה שהיא מביאה אותם למאהב שלה, שהגדיל לעשות וירד אליה מביתו כדי לעזור לה לסחוב ועל הדרך נתן לה חיבוק ונשיקות. כשקיבל הבעל את דוח המעקב, הוא אמר לדעי: "אני קונה אוכל למאהב? אני מממן את הארוחות שלו? אשתי מבשלת לו על חשבוני?".
הוא הוסיף כי הוא שוקל לגייס את אחיו כדי לסגור חשבון עם המאהב. דעי הסביר לו כי לא שווה לשבת על זה בכלא ואפשר לפתור זאת בצורה משפטית.
כשהגבר אימת את האישה עם ממצאי החקירה, היא נשברה ואמרה לו: "לא הייתה לי ברירה, הרגשתי שזה חזק ממני. אין מי שידאג לו חוץ ממני. יש לי לב רחב ואני אוהבת את שניכם". הבעל המזועזע שלח אותה עם הסירים למאהב והפעם לצמיתות.