עצור קורונה בן 76 מרמלה שנמצא בבידוד, שוחרר על ידי בית המשפט ללא כל תנאי מבקשת המעצר של המשטרה. הוא חשוד בכך שדקר את אחיו בן גילו, על רקע מריבה ביניהם. שני החבר'ה הלא צעירים האלה הם ישראלים ממוצא צרפתי, האח הדקור הגיע מצרפת, ובשל כך גם הוא נמצא בבידוד מחשש שהוא נושא את נגיף הקורונה.
מהחשש למחלה, התקשתה עד כה המשטרה לחקור את החשוד הקשיש והדיון בבקשת הארכת מעצרו התקיימה בהעדרו. "איני יודע כיצד נבצע מעצר במידה ויש חשש לקורונה", הודה נציג המשטרה באולם המעצרים של ראשון לציון, "אבל אנו רוצים אותו בבידוד, בכל מתקן כליאה של שב"ס".
בית המשפט שמע זאת, איבד את סבלנותו ודחה את בקשת המשטרה. "איני סבורה כי יש מקום להעמיד בסיכון את יתר העצורים במתקן הכליאה. הבקשה להארכת מעצר נדחית", קבעה השופטת זהר דיבון-סגל.

"שטיפה" פומבית

אך לצד השיקול בשחרורו של היותו החשוד בדקירת אחיו בבידוד למשך שבוע נוסף לפחות, לא פסחה השופטת על ביקורת נוקבת ביותר שהיא מצאה לנכון לכתוב בהחלטתה בכל הנוגע לעבודתה הלא-מקצועית של תחנת משטרת רמלה ממרחב השפלה במחוז המרכז של המשטרה בפיקודו של עמיחי אשד.
"הרקע לדקירות אינו ברור", פתחה השופטת וכעסה, "לא ברור מדוע הגיעה היחידה החוקרת מבלי לבצע אף לא פעולת חקירה אחת שיש בה כדי לשפוך אור על הארועים העומדים בבסיס תיק זה. זאת כאשר ממסמך סודי עולה, כי החשוד הינו למעשה הקורבן, וזאת כאשר קיימים מספר רב של תרחישים הגיוניים סבירים אחרים לא פחות. כך למשל, הדקירות בוצעו על ידי האח שלא חשוד. היחידה החוקרת לא פעלה לחקור, אף לא על ידי חוקר בעל מיגונים מתאימים. לא נמסרה הודעה לסנגוריה אודות המעצר. גם אם לא ניתן לפגוש בחשוד באופן ישיר, הרי שלכל הפחות היה ראוי שיתאפשר לו לשוחח עם עו"ד".
השופטת "צלבה" את המשטרה ואת בטלנותה ומחדלי החקירה וסיכמה את הדיון. "גם בעת הזו לא יכול היה נציג המשטרה להצביע מתי אם בכלל ואיך מתכוונת המשטרה לחקור את האיש. אך משאיני סבורה כי קם חשד סביר ראשוני לביצוע עבירה כלשהי מצידו של החשוד, הוא ישוחרר ללא כל תנאי", פסקה השופטת בנימה נחרצת.