2 צפייה בגלריה
צילום: יאיר ויזל
צילום: יאיר ויזל
צילום: יאיר ויזל
שריפה פרצה היום (שלישי) במבנה מגורים ברחוב דרך רמתיים בהוד השרון.
אהרון אביטל, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, סיפר: "הענקנו סיוע ראשוני בזירת האירוע ל-6 נפגעים באורח קל מתוכם שני ילדים שחולצו ע"י צוותי כיבוי כשהם סובלים מבעיות נשימה עקב שאיפת עשן. כמו כן הענקנו סיוע לחתול ששאף עשן ופונה עם משפחתו (ששאפו עשן) לבית החולים".
מדוברות כבאות והצלה מחוז מרכז נמסר: "צוותי כיבוי מתחנת השרון פועלים ברגעים אלה בשריפת דירה בהוד השרון רחוב דרך רמתיים. השריפה התחילה בקומה ראשונה והגיעה עד לקומה שלישית. כרגע פונו כ 4 לכודים עם שאיפות עשן ומפונים ע"י מד"א.
לוחמי האש פועלים כרגע בסריקות משניות ובכיבוי סופי של הדירות תוך שחרור עשן. מנוף גבהים במקביל עובד מצד החזית של הדירה".
2 צפייה בגלריה
צילום: יאיר ויזל
צילום: יאיר ויזל
צילום: יאיר ויזל
מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 14:08 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על שריפה בבניין מגורים, בדרך רמתיים בהוד השרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח מאיר אישה כבת 60 וגבר כבן 24 במצב קל, עם סימני שאיפת עשן. צוותי מד"א נמצאים במקום ומאבטחים רפואית את פעולות הכיבוי וערוכים להעניק טיפול רפואי לנפגעים נוספים במידה ויאותרו. עדכון בהמשך במידת הצורך".
חובש רפואת חירום במד"א, אלכס רומוב, סיפר: "מדובר בשריפה שהייתה בקומה הראשונה במבנה מגורים בן 3 קומות. חברנו לכוחות הכיבוי שפעלו לכבות את השריפה וחילצו אלינו 8 נפגעים במצב קל כשהם סובלים משאיפת עשן. אחד מהנפגעים, גבר כבן 24 החזיק בידו כלוב עם חתול וסיפר לנו שהחתול גם היה בדירה במהלך האירוע. ביצענו בדיקות רפואיות לכלל הנפגעים, ארבעה מתוכם, בהם גם הגבר עם החתול נזקקו להמשך טיפול רפואי ופינו לבית החולים".