באחד מהמהלכים יוצאי הדופן שנתקלנו בהם על ידי פוליטיקאים מהשרון בפרט ובישראל בכלל, התקבלו היום מספר עדויות על כך שהיום בבוקר (א') החל ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי, להחזיר את כספי התרומות לתומכיו במהלך הבחירות האחרונות לראשות העירייה.
1 צפייה בגלריה
כוכבי והאס-אם-אס איתו התעורר אחד מתומכיו | צילומים: פרטי, שחר תמיר
כוכבי והאס-אם-אס איתו התעורר אחד מתומכיו | צילומים: פרטי, שחר תמיר
כוכבי והאס-אם-אס איתו התעורר אחד מתומכיו | צילומים: פרטי, שחר תמיר
ד', אחד מהתורמים ותושב הוד השרון, אמר הבוקר ל-"מיינט הוד השרון": קיבלתי בשעת בוקר מוקדמת אס-אם-אס מחברת האשראי שלי, על כך שאני מקבל זיכוי של כמה מאות שקלים מאמיר כוכבי. בהתחלה לא הבנתי בכלל על מה מדובר. לקח לי כמה דקות בכלל להיזכר שתרמתי לו, ולהבין מה קרה פה. זה פשוט בלתי נתפס", אמר ד' וסיכם: "אם עד עכשיו הייתי שמח עם הבחירה שלי באמיר כוכבי, כעת אני פשוט נפעם".
במקרה אחר שעורר דיון ב-"פורום אביב – למען התושבים", כתב תושב הוד השרון: "ככה פתאום הודעה מחברת האשראי שאחד אמיר כוכבי העביר לי כסף לחשבון. אחד יגיד שזה שוחד שלאחר הבחירות ואחד יגיד שראש העיר עומד במילה שלו ומחזיר את התרומות שקיבל במהלך הקמפיין. אני מבסוט בכל מצב".
יש לציין כי החזרת תרומות על ידי נבחרים, הן בפוליטיקה המקומית או בארצית, אינה אירוע נפוץ בלשון המעטה. בדרך כלל החזרות כאלו קורות בשל תרומות שאינן חוקיות, אלא שכאן מדובר בתרומות כשרות לגמרי. כוכבי אמר כי יחזיר את כל התרומות שקיבל.
כוכבי אישר את הדברים, ומסר כי יחזיר את כל התרומות בסך 97,940 שקל.